Sunday, January 29, 2012

~ Novel Gemersik Kalbu Online

Kepada sesaper yg tak sabar nak tau jln citer drama Gemersik Kalbu tu...boleh baca novel dia dulu....tapi tak sama la 100%...drama dah diolah untuk nak sesuaikan dengan keadaan..aperpun peminat novel MESTI baca novel ni ek....

Klik sini untuk baca online....

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah semuanya online skrg .. tp feel lagi baca novel real kan ;-)

shuhaina said...

btul tu..Gemersik Kalbu ni shu ada yg buku tu..sajer jer share kot sape2 yg tak sempat nak beli..
Kat pesta buku Karangkraf pun buku ni cam goreng pisang panas..
Shu cari kat buku yg Diana bgtau tu..tapi takde..tapi sempat gak la rembat 7 buah buku..hehehe