Friday, February 3, 2012

~ Aishiteru pulak....

Sejak akhir2 ni..makin menjadi2 drama2 melayu yg best2....rasanya sejak gelombang NORA ELENA....pastu satu demi satu citer2 best kluar kat tv...ni menunjukkan peningkatan drama Melayu negara kita...even setengah org anggap citer melayu ni klise...tak berkembang..bg aku okla..kita nak tgk tv ni..nak release...aku tak suka citer yg berat...kena berfikir...so, setiap org ada pendapat dan persepsi masing2.....lps aku demam Nora Elena aritu...aku dah tak follow dah perkembangan drama2 ni...tgk gitu2 je...smpila..skang ni tgh musim Gemersik Kalbu lak....oh..aku mmg minat giler watak Sufian tu...smpi aku selongkar blk la kotak2 lama sbb nak cari blk novel Gemersik Kalbu tu.....
Recently aku tgk list drama2..TV3, TV9, AlHijrah, ASTRO RIA...uish..byk giler citer...best2...
Nasib umah dah ada UNIFI....boleh layan kat laptop je....jgn harap nak tgk kat TV....hero 3 org tu dah conquer...balik2 Kapten Boleh, Ultraman, Boboiboy, Rafeeq....semua citer diorang lah...bagus tul teknologi skang ni kan.....
So, sesaper tak tgk lagi...recommended tgk citer ni ya...
Setiap Khamis, 8.30 mlm...tinggal 4 episod je pun....

No comments: